home page
TRENÉŘI
/trainers/
 



rok S V
2020 42 3
2019 55 6
2018 45 5
2017 37 3
2016 73 7
2015 38 2
2014 27 5
2013 32 2
2012 47 5
2011 110 11
2010 72 10
2009 70 3
2008 100 12
2007 97 12
2006 93 13
2005 135 17
2004 107 20
2003 138 30
2002 108 9
2001 81 14
2000 74 19
1999 59 9
1998 40 5
Koně v tréninku Vítězné starty Vítězství I. kat. Koně na přihláškách

zadejte alespoň 2 znaky



Horáková Lenka
 
Licence trenéra: ANO
Druh licence: P
Tréninkové středisko: Lysá nad Labem
Počet registrovaných koní: 10
Horáková Lenka

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 1108 572 1680
počet vítězství: 137 85 222
zisk: 11 680 125 Kč 10 830 250 Kč 22 510 375 Kč
úspěšnost: 12,36% 14,86% 13,21%
vítězství I.kategorie: 14 9 23
poslední start: 10.10.2020 13.09.2020  

Kariéra trenéra za rok 1999 - všechny typy dostihů:
07.11.99 CH R III 1300 SHANGILA 52.5 2 / 10 B 3/4-1 1/4-1/2-11-2-1 1/2-6-16 01:25,78
30.10.99 LL P IV 3000 DOBROMYSL(IRE) 66.5 2 / 10 TB hl.-3-6-4-dal.-1-2 1/2 03:39,72
16.10.99 MO S IV 3600 DOBROMYSL(IRE) 66.0 2 / 7 J 4 1/2-1 3/4-hl.-10-13 04:41,37
16.10.99 MO P IV 2800 BARWICK 60.0 1 / 7 J 2 3/4-4-dal.-dal.-1-9 03:27,12
10.10.99 PE S L 6900 PERUÁN 67.0 1 / 16 Z 10-15-8-9-16-1-7-dal. 09:16,
10.10.99 PE S I 4100 HERISSON 67.0 Z / 11 Z 4 1/2-2 1/4-1 1/4-9-8-dal. 05:23,
10.10.99 PE P I 4100 VINCOLN 65.0 7 / 10 L 3-6-7-dal.-9-1 1/4 04:49,
10.10.99 PE S I 3900 NARRATOR(POL) 69.5 9 / 16 Z 3 1/4-13-2-1-1 3/4-1 1/2-2 1/4-2 1/4 04:59,
09.10.99 PE R CH 2900 CANDERELI(IRE) 61.5 8 / 12 TB kr.hl.-2 1/2-2-2 1/4-1 3/4-1/2-1 1/4-3 03:05,73
03.10.99 CH R III 1614 ORLICE(IRE) 52.5 9 / 13 J 1/2-1 1/2-1 3/4-1/2-kr.hl.-3/4-2 3/4-2 01:45,21
26.09.99 CH R IV 1214 BASCO 55.5 4 / 12 J 3-2-1 1/2-3 1/2-1 1/2-krk-1 3/4-krk 01:17,51
26.09.99 CH R IV 1414 HLEDÍK 58.0 9 / 10 B krk-2 1/4-3-1 3/4-4 3/4-1-2 1/4-hl. 01:31,25
25.09.99 LL P IV 2400 MORLAND 60.5 10 / 12 J 3-3-3-2 1/2-krk-4-1 3/4-3/4 02:52,34
25.09.99 MO P IV 3000 DOBROMYSL(IRE) 65.5 3 / 12 Z 12-10-3/4-9-4-4-16 03:36,57
25.09.99 MO P IV 3000 VINCOLN 65.0 1 / 12 Z 12-10-3/4-9-4-4-16 03:36,57
19.09.99 SL R III 2200 ARCHANDĚL(IRE) 57.0 11 / 12 VL 4-9-4-2 3/4-1/2-3 1/2-1/2-11 02:21,24
19.09.99 SL R III 2200 CANDERELI(IRE) 57.5 1 / 12 VL 4-9-4-2 3/4-1/2-3 1/2-1/2-11 02:21,24
12.09.99 CH R IV 1200 BASCO 51.5 2 / 11 TB kr.hl.-2-1 1/2-1-hl.-1 1/4-1 1/4-krk 01:14,57
12.09.99 CH R III 1400 STŘÍBRNÝ VÍTR 56.5 6 / 10 B 1/2-2-1-2 1/4-1/2-2-1/2-2 01:26,77
05.09.99 MO R II 2200 ARCHANDĚL(IRE) 55.0 13 / 14 B hl.-hl.-2 1/2-4 1/2-1 1/2-2 1/4-hl.-2 1/4 02:21,53
29.08.99 CH R Gd-3 2400 CANDERELI(IRE) 61.5 8 / 14 VL 5-2 1/4-1 1/4-hl.-2 1/2-2 1/2-krk-2 02:34,40
29.08.99 CH R III 2400 VINCOLN 63.0 7 / 13 TB hl.-hl.-krk-5-hl.-3 1/4-1 3/4-6 02:39,28
28.08.99 PE S IV 3600 NARRATOR(POL) 65.0 3 / 10 B 1 1/2-krk-5-15-8-6-18-3 04:30,00
28.08.99 PE S II 4300 PERUÁN 67.5 1 / 14 J 3 3/4-7-krk-3-7-1 3/4-10-dal. 06:34,00
28.08.99 PE P II 2800 MORLAND 64.0 ZN / 11 J 1-4 1/2-5-6-5-2 1/2-dal. 03:24,00
28.08.99 PE S III 4200 HERISSON 65.0 1 / 18 TB 1 1/4-1-6-6-1/2-8-13-12 05:34,00
27.08.99 PE R IV 1750 HLEDÍK 54.0 2 / 12 J 1/2-2-4-1 1/2-5-1-1 1/2-7 01:52,88
15.08.99 TP R III 3000 DISCORDIA(POL) 66.5 10 / 10 Z 18-3 3/4-7-1-6-6-6-3 03:31,70
15.08.99 TP R III 3000 SORENTO(POL) 66.5 7 / 10 Z 18-3 3/4-7-1-6-6-6-3 03:31,70
15.08.99 KV R I 2000 CANDERELI(IRE) 59.5 6 / 12 J 2 3/4-3-1/2-souč.-3-1/2-10-11 02:05,7
07.08.99 BV R V 2000 VINCOLN 58.0 1 / 10 VL 6-3/4-19-6-1-1 1/2-dal. 02:16,0
01.08.99 KV R V 1400 MORLAND 54.0 4 / 12 J 3-3-2-3/4-1/2-3/4-2 1/4-1 1/4 01:27,36
01.08.99 KV R II 1600 HLEDÍK 58.5 6 / 10 L 3 1/2-krk-1 1/4-1 1/4-1-souč.-3-1 1/2 01:39,92
01.08.99 KV R III 1600 BARWICK 54.0 7 / 12 J 2 1/4-hl.-1 1/4-1 1/4-3-1 1/2-11-2 01:40,57
01.08.99 KV R IV 1200 BASCO 54.0 4 / 12 J 1 3/4-2 1/2-1 3/4-3 1/2-hl.-1 1/2-3 1/2 01:12,82
25.07.99 SL S IV 3600 DESSAU 66.5 PN / 8 TB hl.-dal.-hl. 04:18,48
25.07.99 SL S II 4000 HERISSON 70.5 9 / 12 B 3/4-1-11-nos-5-13-12-2 1/2 04:46,24
25.07.99 SL R III 1600 VINCOLN 61.0 7 / 12 L 3-hl.-1 1/4-4-2-1/2-1-krk 01:39,30
18.07.99 KV R III 2600 ARCHANDĚL(IRE) 53.0 7 / 8 J 1 1/4-kr.hl.-7-3 1/4-2 1/2-3 1/4-1 02:51,65
18.07.99 KV R III 2600 BARWICK 53.0 9 / 9 J 2-1/2-1-3 1/2-4-3 1/2-10-14 02:51,47
18.07.99 KV R IV 1400 MORLAND 56.0 S / 10 TB krk-5-1 1/2-3 1/4-2-2-dal.-dal. 01:30,01
11.07.99 SL R III 1600 HLEDÍK 58.5 5 / 12 B 1/2-6-hl.-6-13-3 1/4-kr.hl.-7 01:42,69
11.07.99 SL R V 1000 BASCO 57.0 1 / 11 B 1/2-2 1/2-nos-krk-1/2-hl.-7-8 01:03,06
04.07.99 KV R IV 1200 STŘÍBRNÝ VÍTR 51.5 1 / 11 J 1 1/4-3/4-7-5-2 3/4-1 3/4-3 1/2-5 01:10,45
27.06.99 CH R IV 1600 BASCO 52.5 6 / 14 B 1/2-1 1/4-4-2 3/4-11-1 1/4-3 1/4-hl. 01:41,52
20.06.99 PE S I 5800 PERUÁN 67.0 4 / 14 Z 10-2 1/2-1 3/4-1/2-dal.-9-11-13 08:04,
30.05.99 CH R III 1800 BARWICK 55.0 6 / 13 J 1 3/4-3 1/2-1 1/4-2 1/4-2 3/4-1/2-3/4-3 3/4 01:54,37
30.05.99 CH R III 1800 BASCO 56.5 8 / 13 J 1 3/4-3 1/2-1 1/4-2 1/4-2 3/4-1/2-3/4-3 3/4 01:54,37
23.05.99 BA R L 1700 STŘÍBRNÝ VÍTR 58.0 10 / 10 B 1/2-1/2-4 3/4-1/2-hl.-1 1/2-1 3/4-4 3/4 01:45,25
23.05.99 BA R I 1600 BRIAN 60.0 7 / 11 J 1/2-1-1 1/4-2-krk-3/4-krk-1 1/2 01:38,16
23.05.99 CH R III 1414 ARCHANDĚL(IRE) 56.0 9 / 14 J 2 1/2-nos-2 1/4-1 1/2-3/4-krk-1 3/4-1/2 01:30,91
23.05.99 CH R IV 1414 MORLAND 59.0 4 / 13 VL 9-1 1/2-krk-krk-1 1/2-3-2 1/2-1 01:30,92
09.05.99 CH R I 1600 STŘÍBRNÝ VÍTR 58.0 10 / 13 VL 3 3/4-1 3/4-2 1/4-hl.-krk-1 1/2-3/4-1/2 01:38,35
02.05.99 BA R I 1700 STŘÍBRNÝ VÍTR 57.0 6 / 10 J 2 3/4-1 1/4-1 1/2-6-kr.hl.-2 1/2-3-13 01:47,95
02.05.99 BA S   4500 PERUÁN 67.0 ZN / 8 J 1 3/4-9-dal.-dal.-dal. 05:48,31
01.05.99 LL S I 4200 HERISSON 67.0 3 / 10 L 4-4 1/2-1-1 3/4-15-2 1/2-krk-dal. 06:12,87
01.05.99 LL R IV 1600 MORLAND 61.5 4 / 11 B 1/2-3-4-2-2-2 1/2-2-2 01:48,11
18.04.99 CH R IV 1314 BASCO 58.0 6 / 13 J 2 1/2-2 1/2-1 1/4-3 1/2-1 1/4-1 1/2-1/2 01:22,55
05.04.99 CH R IV 1614 MORLAND 59.0 D / 13 L 2 3/4-3 3/4-2 1/2-krk-3/4-3 1/2-krk-3/4 01:43,51