home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2021 13 2
2020 9 0
2019 22 5
2018 12 2
2017 28 5
2016 39 9
2015 38 7
2014 35 11
2013 28 2
2012 29 4
2011 38 5
2010 21 5
2009 11 0
2008 55 6
2005 31 0
2004 21 4
2003 20 3
2002 30 2
2001 34 0
2000 43 7
1999 34 4
1998 42 3
1997 55 4
1996 62 3
1995 60 6
1994 39 4
1993 34 2
1992 70 19
1991 46 7
1990 20 3
1989 22 0
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky



Brečka Jaroslav
 
Licence jezdce: ANO
titul na rovině: Jezdec, úleva: 2.5 kg
titul na překážkách: Žokej, úleva: 0.0 kg
minimální váha: 0,0
Nejvíc startů pro trenéra: Brečka Jaroslav (379)
 

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 59 982 1041
počet vítězství: 9 125 134
zisk: 361 133 Kč 9 113 225 Kč 9 474 358 Kč
úspěšnost: 15,25% 12,73% 12,87%
vítězství I.kategorie: 2 6 8
poslední start: 20.10.2019 10.10.2021  

Kariéra jezdce za rok 1997 - všechny typy dostihů:
26.10.97 BA P   2800 ABADAN(POL) 64.5 5 / 7 L 2 1/2-7-1/2-dal. 3:13,79
26.10.97 BA S   5000 VELVET 68.0 4 / 4 L 12-15-12 6:37,01
19.10.97 TP S   3600 SILLARS HILL 65.0 2 / 6 Z dal.-dal.-dal.-1/2 4:45,00
12.10.97 PE S L 4300 ROCKFORD 67.0 4 / 9 Z 13-15-dal.-dal.-dal. 5:31,90
12.10.97 PE S I 3900 HEID(RUS) 66.5 2 / 7 Z 5-3 1/4-dal. 5:01,50
12.10.97 PE S I 5000 MAVRIKII(SU) 67.0 ZN / 18 J 6-1 3/4-2 1/2-2 1/4-2 1/4-1/4-4 1/2 7:13,40
12.10.97 PE S I 4100 GREGO(SU) 67.0 ZN / 20 L 10-4-3 1/2-dal.-kr.hl.-15-3 5:35,70
12.10.97 PE P I 2800 ORDEAL 64.5 8 / 11 J 1 3/4-4-1 3/4-1/2-13-1 3/4-dal. 3:22,00
05.10.97 BA S   3400 SILLARS HILL 67.0 PN / 9 B 1 1/2-dal.-dal.-dal. 4:09,96
21.09.97 BA S   3800 SILLARS HILL 65.0 PN / 5 Z dal. 5:01,90
20.09.97 PE S V 3600 TAMOA 65.0 SN / 10 B 3/4-dal.-1 3/4-12 4:52,00
20.09.97 PE S III 4500 KARMEN 65.0 8 / 10 J 3 1/4-10-2-8-6-2 1/2-16 6:11,00
20.09.97 PE S I 5800 MAVRIKII(SU) 67.0 PN / 10 J 4-12-dal. 8:26,00
20.09.97 PE S II 3800 HEID(RUS) 65.0 4 / 12 TB souč.-13-dal.-3/4-2 1/2-5-2 1/2 4:55,00
20.09.97 PE P III 2800 ORDEAL 65.0 8 / 14 J 1 3/4-1-13-1/4-1/2-3-15 3:08,00
14.09.97 BA S   4200 VELVET 68.0 1 / 6 J 2-7-4 1/2-dal. 5:46,10
14.09.97 BA P   3200 ORIGINAL(RUS) 66.5 5 / 8 J 1-11-2 1/4-dal.-nos-5 3:44,10
31.08.97 BA S   5000 FLORIDA 68.0 2 / 9 VL 9-3 1/2-1/2-hl.-10-dal.-dal. 6:38,21
30.08.97 PE S IV 4000 KARMEN 67.0 11 / 21 J 2 1/4-4-13-7-5-4-dal. 5:26,00
30.08.97 PE S II 4400 GASKONA 68.0 5 / 12 L 6-hl.-3-15-8 6:56,00
30.08.97 PE P III 2400 ORDEAL 66.0 8 / 14 J 1-1 3/4-1/4-14-1-4-2 1/2 2:54,00
24.08.97 SE S   3600 VELVET 67.0 3 / 8 J 2-nos-15-7-dal.-1/2 4:15,00
29.06.97 BA S   5500 FLORIDA 68.0 3 / 8 Z 14-2-6-8-7-3 1/2 7:23,22
29.06.97 BA P   3000 CESAREA 65.5 5 / 7 Z 9-1-15-dal. 3:26,10
29.06.97 BA S   3800 VELVET 68.0 6 / 11 B 3/4-19-12-9-11-dal.-dal. 4:39,00
29.06.97 BA P   2600 GERONIMO 65.5 6 / 8 L 5-2 1/4-3 3/4-3 1/2-12-6 3:05,66
22.06.97 SY S   3400 SILLARS HILL 65.0 3 / 7 Z dal.-2-4-dal. 4:38,00
21.06.97 PE S I 5800 KOMANDO 67.0 Z / 19 TB nos-dal.-3 1/4-7-4-dal.-14 8:07,00
15.06.97 TP S   3400 NENSI 68.0 5 / 8 J 1 1/2-dal.-2-6-dal. 4:20,25
14.06.97 BV S IV 3400 DOKKEN 65.0 3 / 14 J 3-9-2-4-3/4-1/2-6 4:11,00
07.06.97 PE S III 3900 DZIEKANAT (POL) 65.0 PN / 14 VL 14-4-3/4-3-2 1/4-2-10 5:06,53
07.06.97 PE S IV 3700 CLERA 68.0 5 / 7 J 1 3/4-2 1/4-1/4-dal.-dal. 4:44,00
25.05.97 BA P   3000 AVEYRON(POL) 65.5 SN / 10 L 3 3/4-2-2 1/4-16-14-9-16 3:38,20
24.05.97 PE S V 3300 VESPAN 65.0 2 / 18 L 14-3-2-3-19-1/4-dal. 4:15,00
24.05.97 PE S IV 4000 KOMANDO 67.0 PN / 16 Z dal.-9-10-4-dal.-3/4-dal. 5:15,00
24.05.97 PE S IV 3300 DOKKEN 65.0 Z / 14 L 13-hl.-17-1/4-9-nos-17 4:22,00
24.05.97 PE S I 4400 NABOB 67.0 5 / 14 J 3-1 3/4-4-19-3 1/4-3/4-2 1/2 6:02,00
24.05.97 PE S IV 3700 GENEVSSON 68.0 5 / 11 Z dal.-6-16-dal.-7-dal. 4:44,00
17.05.97 BV S III 3400 FUTURELLA 67.0 5 / 11 VL 10-4-4-1/4-3-1 1/2-1/4 4:01,25
17.05.97 BV S IV 3400 ORNELLA (GDR) 69.0 9 / 14 B 3-4-1-2-9-2-1 1/2 4:11,46
17.05.97 BV S IV 3200 ZIRRUS (GER) 64.0 8 / 14 VL 12-1 1/2-13-6-nos-2-4 3:47,30
17.05.97 BV R IV 1400 NEM 59.5 3 / 11 L 4-nos-5-1/4-dal.-3-5 1:33,80
11.05.97 BA S   3600 VELVET 97.0 6 / 7 B 1/2-17-13-dal.-6 4:54,00
11.05.97 BA S   3600 DZIEKANAT (POL) 65.5 1 / 7 VL 5-hl.-3/4-dal.-4 3/4 4:43,31
08.05.97 PE S IV 3300 DÁDA 65.0 7 / 16 TB 1/4-9-1-2 1/2-7-dal.-dal. 4:32,09
08.05.97 PE S I 3800 ČONA 67.0 ZN / 13 Z 5-6-10-1 1/2-10-8-5 5:05,00
08.05.97 PE S III 3400 TAJMYR 66.0 2 / 17 J 1/4-10-1-4-4-2-1/4 4:24,36
04.05.97 BA S   4500 FLORIDA 68.0 1 / 9 L 4 1/2-1-3-3 3/4-13 5:44,06
04.05.97 BA S   3200 RIDWAN 70.0 3 / 8 Z dal.-nos-dal. 3:48,63
04.05.97 BA P   3000 KOMANDO 70.0 3 / 9 J 1 1/4-3 3/4-1 3/4-2 1/4-1/2-3/4-dal. 3:36,73
20.04.97 BA R II 1800 TOMASI(GB) 61.0 6 / 11 B 1-1/4-1/2-1-hl.-2 1/4-2 1/4 1:59,35
20.04.97 BA P   2600 CESAREA 64.0 1 / 5 Z dal. 4:21,75
13.04.97 BA S   3800 ARKENDALE DIAMOND(USA) 68.0 3 / 13 L 5-9-dal.-6-18-dal. 4:41,86
13.04.97 BA S   3200 GOLD MAN(SLO) 64.5 6 / 8 J 4 1/4-5-1 1/4-3/4-18-8 4:00,49
13.04.97 BA P   2800 KOMANDO 68.5 4 / 11 J 3 3/4-1 1/4-2-2-9-7-kr.hl. 3:12,26