home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2021 13 2
2020 9 0
2019 22 5
2018 12 2
2017 28 5
2016 39 9
2015 38 7
2014 35 11
2013 28 2
2012 29 4
2011 38 5
2010 21 5
2009 11 0
2008 55 6
2005 31 0
2004 21 4
2003 20 3
2002 30 2
2001 34 0
2000 43 7
1999 34 4
1998 42 3
1997 55 4
1996 62 3
1995 60 6
1994 39 4
1993 34 2
1992 70 19
1991 46 7
1990 20 3
1989 22 0
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky



Brečka Jaroslav
 
Licence jezdce: ANO
titul na rovině: Jezdec, úleva: 2.5 kg
titul na překážkách: Žokej, úleva: 0.0 kg
minimální váha: 0,0
Nejvíc startů pro trenéra: Brečka Jaroslav (379)
 

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 59 982 1041
počet vítězství: 9 125 134
zisk: 361 133 Kč 9 113 225 Kč 9 474 358 Kč
úspěšnost: 15,25% 12,73% 12,87%
vítězství I.kategorie: 2 6 8
poslední start: 20.10.2019 10.10.2021  

Kariéra jezdce za rok 1996 - všechny typy dostihů:
26.10.96 PE S IV 3200 FUTURELLA 68.0 5 / 12 L 4-20-2-nos-1/2-4 1/2-17 4:15,00
20.10.96 TP R III 1600 RIDWAN 66.0 5 / 7 TB hl.-2 1/4-1-5-5-3 1/2-1 1:45,40
13.10.96 PE S L 6900 MIRÁNO 67.0 PN / 21 J 4 1/2-2 1/2-12-17-19-dal.-dal. 9:35,00
13.10.96 PE S I 3300 FAIR PLAY 61.0 6 / 15 VL 6-3/4-2 1/2-2 1/2-4 1/2-9-kr.hl. 4:20,00
13.10.96 PE S IV 3300 FUTURELLA 66.0 PN / 16 J 1-2-1 1/2-3 1/4-4-4-1 4:13,00
13.10.96 PE S I 4100 GART(SU) 67.0 2 / 12 VL 10-2-3 1/2-2 1/4-3-1 3/4-1 5:47,00
12.10.96 PE P I 2600 DEMBITZA (UKR) 64.0 7 / 14 B 1/4-5-1/4-1 1/2-2 1/2-17-2 3/4 3:03,00
06.10.96 BA R II 2000 REVANŠ 67.0 Z / 6 B 3/4-1/2-1 1/4-6 2:16,83
29.09.96 TP P IV 2400 SILLARS HILL 65.0 4 / 6 J 3-4-nos-3 1/2-1 1/2-2-7 1:04,00
22.09.96 BA S   3600 RIDWAN 63.0 1 / 5 J 2 1/4-1 1/4-4-dal. 5:16,32
22.09.96 BA P III 2600 GOLD MAN(SLO) 65.5 2 / 6 J 1 1/2-13-2 1/4-3/4-1-1/4-2 1/4 1:34,58
15.09.96 BA P - 3000 SIR CHARLES 67.0 7 / 6 J 2 1/4-2 1/4-2-1 3/4 3:34,97
14.09.96 PE S IV 3300 FUTURELLA 63.5 7 / 8 J 2 1/2-10-2-8-8-8-dal. 4:30,00
14.09.96 PE S IV 3300 TENI 65.5 7 / 10 J 2-1/4-20-12-3/4-10-5 4:51,00
14.09.96 PE S III 3600 LILI 67.0 SN / 7 L 6 5:09,00
14.09.96 PE S III 4400 VELVET 70.5 3 / 12 Z 4-1 1/4-1-10-5-dal. 5:53,00
14.09.96 PE P III 2400 TIP ŤOP 63.0 4 / 10 L 2-7-1 1/4-8-8-15-6 2:52,00
08.09.96 BA R III 1400 KIFANY 64.0 4 / 6 TB hl.-4-kr.hl.-7-3-10 1:33,12
01.09.96 TP S   3600 RIDWAN 63.5 3 / 6 B 3/4-16-10-11 5:01,00
01.09.96 TP P III 2600 GOLD MAN(SLO) 63.5 1 / 8 TB nos-3-2-nos-2-1 3/4-2 1/2 1:22,70
25.08.96 BA R II 1800 VOLNOST 67.0 8 / 10 J 2-3 1/2-2-1 1/2-3/4-4 1/2-dal. 1:57,73
25.08.96 BA S - 3600 TARDEN 67.5 7 / 8 TB nos-krk-5-17 4:43,66
24.08.96 PE S IV 3300 NICCOLIN 65.5 10 / 19 J 6-16-2 1/2-2 1/2-6-9-4 4:13,00
24.08.96 PE S II 3800 MIRÁNO 67.0 11 / 15 L 7-13-10-1/2-3 1/2-3-3 1/2 5:00,00
24.08.96 PE P III 2400 TIP ŤOP 62.5 4 / 10 Z 5-2 1/4-4-10-dal.-8 2:49,00
18.08.96 SE S   3600 CHORCHE 61.5 6 / 8 J 5-dal.-dal. 4:31,00
11.08.96 SL S III 3600 NICCOLIN 69.0 7 / 12 VL 5-5-7-nos-dal.-7-17 4:15,43
03.08.96 BV S II 4200 KARMEN 67.0 10 / 11 J 2-6-3-1-1/2-3/4-3/4 6:10,97
03.08.96 BV S IV 3200 TRADICE 67.5 11 / 12 L 7-2-1-4-7-6-1/2 4:12,59
03.08.96 BV P IV 2600 JOKO 66.0 4 / 7 Z 20-20-10-8 3:26,05
28.07.96 SL S II 3400 TARDEN 69.0 7 / 17 J 1 1/4-7-2-1/4-9-1-5 3:48,51
21.07.96 HV S V 3200 TRADICE 67.5 10 / 15 J 5-kr.hl.-4 1/2-17-1/2-3 1/2-16 4:06,17
21.07.96 HV S II 3800 ZARKA 67.0 6 / 11 J 3 1/2-2 1/2-1/2-15-7-dal.-dal. 5:11,98
21.07.96 HV S IV 3600 QUIET FLY 64.0 8 / 12 J 5-9-2 1/2-10-17-7-7 5:06,48
20.07.96 KV S II 4200 VARADERO 67.0 4 / 9 Z 18-1/2-6-3-17 5:33,87
14.07.96 SL S V 3400 NICCOLIN 71.0 5 / 9 B 1/2-20-9-12-1/4-dal. 4:05,48
29.06.96 PE S IV 3300 BILBERY 65.5 13 / 20 B 1-kr.hl.-4-1 1/4-nos-9-4 4:21,70
29.06.96 PE S IV 3300 PET 66.0 10 / 14 J 2 3/4-2 1/4-17-3 1/2-dal.-dal.-2 4:22,30
29.06.96 PE S I 5800 MIRÁNO 67.0 9 / 20 TB 1/4-16-15-6-9-dal.-4 1/4 7:52,00
29.06.96 PE S III 3600 NICCOLIN 69.5 PN / 15 J 4 1/2-3 1/2-dal.-1 1/4-9-13-hl. 4:29,30
23.06.96 BA P   2600 GOLD MAN(SLO) 63.5 3 / 5 TB 3/4-dal.-1/2-2 3/4 3:10,90
23.06.96 BA S   3400 RIDWAN 65.0 4 / 11 J 2 1/2-1 1/4-20-dal.-19 4:20,30
08.06.96 PE S III 3400 FAIR PLAY 62.5 1 / 10 L 10-8-7-4-15-dal. 4:38,00
08.06.96 PE S III 3600 BILBERY 63.5 PN / 15 Z 9-1-4-3 1/2-7-dal.-6 4:27,00
08.06.96 PE P IV 2400 GOLD MAN(SLO) 62.5 6 / 10 B 1-8-1-9-16-2 1/2-3 1/2 2:46,00
02.06.96 SY S   3400 FLORIDA 66.5 SN / 6 Z 8-dal.-8 4:05,00
02.06.96 SY S   3400 ČAGDA 64.5 3 / 6 Z dal.-dal.  
26.05.96 BA P   2800 SAXONIA (GER) 68.5 6 / 8 J 2 1/2-4 1/4-11-dal.-6-14-9 3:15,85
12.05.96 BA S   3400 JUTURI(POL) 64.5 ZN / 7 TB nos-10 4:17,52
08.05.96 PE S IV 3300 PET 65.0 PN / 9 J 10-13-1-dal.-1/2-dal. 4:23,00
08.05.96 PE S IV 3300 BERMUDA 64.0 9 / 12 VL 9-2 3/4-5-6-7-1/2-3 4:20,00
08.05.96 PE S III 3700 TESSIE 63.5 PN / 9 L 4 1/2-10-5-3 1/2-7-dal. 4:37,90
05.05.96 BA S   3600 LORETIA (GDR) 72.0 PN / 8 Z 10-dal.-1-dal.-dal. 4:38,33
28.04.96 BA R IV 1800 TEXAS(SLO) 61.0 S / 12 J 1 1/4-nos-9-2-5-2 1/2-3 3/4 1:54,77
28.04.96 BA R III 1400 SIR CHARLES 67.0 10 / 10 L 6-1/2-1-nos-1/2-2-2 1/2 1:25,76
28.04.96 BA S   3600 KOCKÁS(HUN) 66.5 5 / 5 Z dal.-5-1 1/2-dal. 4:46,95
21.04.96 BA P   2600 WIENER BLITZ (GB) 68.5 4 / 8 L 3 1/2-1/2-11-15-6-dal. 2:59,18
21.04.96 BA R III 1150 SIR CHARLES 65.5 2 / 11 J 1-kr.hl.-1/4-1-hl.-1 1/2-nos 1:10,10
14.04.96 BA S   3800 FLORIDA 68.0 3 / 9 B 1-dal.-1/2-5-dal. 4:49,00
14.04.96 BA S   3200 TALMUD 63.5 PN / 8 L 6-2 1/4-nos-5 4:06,00
14.04.96 BA R IV 1200 TEXAS(SLO) 61.0 6 / 10 J 2-1/4-1 3/4-1/4-1 1/2-2 1/2-2 1/2 1:13,00
14.04.96 BA P   2800 JAZLOWIEC (POL) 71.5 3 / 5 B 1-nos-13-1 1/2 3:20,50