home page
JEZDCI
/jockeys/
 



rok S V
2015 9 1
2014 37 0
2013 24 4
2012 60 4
2011 41 1
1996 2 0
1995 58 2
1994 66 4
1993 34 2
1992 48 5
1991 32 0
1990 56 1
1989 7 0
Vítězné starty Vítězství I. kat. Sankce

zadejte alespoň 2 znaky


 Termíny
    Racedays
 Přihlášky
    Entries
 Startky
  Declaration
 Výsledky
    Results
 Statistiky
    Statistics
 Zprávy
    News
 Legislativa  Aviza
 zahr. startů
 Kontakty
    Contacts
 Dokumenty
  Documents
 Zákl. údaje
    Basic fig.
 

Bodlák Zdeněk
 
Licence jezdce: NE
titul na rovině: Jezdec, úleva: 2.5 kg
titul na překážkách: Jezdec, úleva: 2.5 kg
minimální váha: 63,0
Nejvíc startů pro trenéra: neuveden (240)
Bodlák Zdeněk

  rovina: překážky: celkem:
počet startů: 120 354 474
počet vítězství: 3 21 24
zisk: 239 832 Kč 1 208 760 Kč 1 448 592 Kč
úspěšnost: 2,50% 5,93% 5,06%
vítězství I.kategorie: 0 0 0
poslední start: 14.06.2014 30.08.2015  

Kariéra jezdce za rok 1992 - všechny typy dostihů:
01.11.92 BA S   4200 DYSNY 68.0 5 / 8 x  
25.10.92 BA P   2800 MANCHESTER 64.0 3 / 9 x  
18.10.92 TP S   3600 DYSNY 67.0 5 / 8 x  
18.10.92 TP P   2400 DAFRON 67.0 DD / 9 x  
11.10.92 PE S   3600 NABOB 65.0 9 / 9 x  
04.10.92 BA P   2600 DECENIE 68.5 10 / 11 x  
27.09.92 SL P   2400 OKINAWA 62.0 7 / 10 x  
27.09.92 SL S   3800 PASS 68.5 7 / 11 x  
27.09.92 SL R III 1600 OLMER 58.0 7 / 12 x  
27.09.92 SL R III 1800 PESSI 58.0 8 / 10 x  
13.09.92 BA S   3800 NABOB 63.5 4 / 6 x  
06.09.92 BA P   2400 VERAN 62.5 7 / 11 x  
06.09.92 BA S   5000 DYSNY 68.0 5 / 7 x  
06.09.92 BA R III 1400 KARMEN 58.0 12 / 12 x  
30.08.92 BA S   3600 VERA VARY 64.0 1 / 7 x  
23.08.92 SL P   2400 REMAL 67.0 3 / 6 x  
16.08.92 TP P   2400 VERA VARY 63.5 2 / 8 x  
02.08.92 SL P   2400 REMAL 63.0 8 / 9 x  
26.07.92 BA S   3600 NISMER 65.5 4 / 5 x  
19.07.92 TP S   3600 DYSNY 63.5 3 / 6 x  
19.07.92 TP S   3400 VERA VARY 63.0 1 / 7 x  
19.07.92 TP S   3600 KROKUS 65.5 5 / 5 x  
12.07.92 SL R IV 1800 PESSI 58.0 4 / 9 x  
12.07.92 SL R III 1200 OLMER 58.0 10 / 10 x  
05.07.92 BA R III 1200 PIRUNIKA 62.5 9 / 11 Boj hl.-1/2-1 1/2-nos-2 1/2-4-hl.-2 1/2 01:14,09
27.06.92 PE P   2600 DAFRON 63.5 8 / 9 x  
27.06.92 PE S   5400 RING 69.0 7 / 8 x  
27.06.92 PE P   2400 REMAL 63.0 1 / 11 x  
27.06.92 PE S   3250 NABOB 68.5 5 / 9 x  
21.06.92 BA P   2400 BARKAS 63.0 3 / 7 x  
21.06.92 BA R I 1200 WICK 61.0 6 / 6 x  
14.06.92 TP S   3600 PASS 64.5 3 / 9 x  
14.06.92 TP P   2400 PRIOR 63.0 5 / 7 x  
14.06.92 TP S   3400 KROKUS 67.5 5 / 9 x  
07.06.92 SL P   2400 DAFRON 62.0 4 / 8 x  
07.06.92 SL R IV 1600 LIZINK 58.0 11 / 12 x  
24.05.92 BA S   3600 KORINTA 66.0 5 / 9 x  
17.05.92 BA S   3400 NABOB 64.5 1 / 8 x  
17.05.92 BA S   3400 DYSNY 65.5 4 / 8 x  
10.05.92 BA S   3600 KROKUS 68.5 4 / 9 x  
26.04.92 BA S   3200 NABOB 66.5 4 / 10 x  
19.04.92 NT S   3600 NATIV 63.5 2 / 6 x  
19.04.92 NT S   3200 NORGE 67.5 5 / 8 x  
12.04.92 BA S   3600 KARO 68.0 7 / 9 x  
05.04.92 BA P   2400 ČEPELKA 64.0 7 / 10 x  
05.04.92 BA S   3800 KORINTA 68.0 5 / 7 x  
29.03.92 SL P   2400 NORGE 60.5 6 / 6 Zadrženě 8-1 1/2-10-1 3/4-9 03:06,7
29.03.92 SL S   3200 NABOB 63.0 1 / 8 Lehce 6-1-8-3-dal. 04:10,40